NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

Kalendarz

Linia czasu

TOP 5 trendów w płatnościach e-commerce w 2016 roku

2016-01-25 10:47:31
Responsive image

Rynek płatności e-commerce rośnie w zawrotnym tempie. Obserwowaliśmy mozolne początki, w tym zakaz wykorzystania internetu do celów komercyjnych, później jedynie kontakt telefoniczny ze sprzedawcą, aż wreszcie pojawienie się funkcji „koszyka zakupów” i dynamiczny rozwój metod płatności w e-commerce. Początek 2016 roku to dobry czas na to, aby dokonać retrospekcji i wskazać główne trendy w dalszym rozwoju tego rynku.

Ranking polskich banków w badaniu tajemniczego klienta

2016-01-19 10:44:04
Responsive image

Jak skutecznie prezentować produkty podstawowe i finalizować transakcje, najlepiej wiedzą w Banku Millennium. Z kolei to w ING Banku Śląskim umieją rozpoznawać potrzeby i dbać o odpowiednią interakcję, a w Deutsche Banku można być pod wrażeniem wyglądu placówek oraz kompetencji doradców w zakresie oferty produktów dodatkowych. To wnioski płynące z badania INTERNATIONAL SERVICE CHECK, w którym tajemniczy klienci mierzyli jakość obsługi w polskich bankach.

Nie kupujesz przez internet? Wiemy dlaczego!

2015-12-16 12:56:39
Responsive image

Według szacunków PCG, tylko w czasie jednego roku Niemcy wydają na e-zakupy ok. 53 mld dolarów. A Polacy? Zaledwie 8,6 mld dolarów. Dlaczego nie kupujemy przez internet, skoro, jak podaje Sociomantic Labs, w Polsce jest już 22 tysiące e-sklepów?

Zarabiają 77 proc. więcej niż ich rówieśnicy

2015-12-14 11:25:15
Responsive image

Osoby wracające do Polski z dyplomem amerykańskiej uczelni już na starcie dostają bardziej atrakcyjne oferty pracy, na wyższych i lepiej płatnych stanowiskach, z większym zakresem odpowiedzialnych zadań i obowiązków. To fakty, które potwierdzają nie tylko badania rynku, ale także absolwenci uniwersytetów zza oceanu. Poznaj ich historię.

Nowe trendy, które pozwolą zdobyć e- i m-klienta

2015-12-09 11:50:12
Responsive image

54 proc. internautów kupuje w sieci, kierując się głównie ceną, wygodą i łatwym dostępem do ofert różnych sklepów. Choć okazuje się, że jakość obsługi ma znaczenie zaledwie dla 18 proc. z nich, zignorowanie tej grupy może okazać się sprzedażowym strzałem w kolano. W dobie pokolenia Y, dokonujących się rewolucji technologiczno-mobilnych, wdrożenie w e-sklepie obsługi na poziomie marketingu 3.0 jest szansą na szybkie zdobycie przewagi konkurencyjnej.

Firmy MSP mają duży problem z raportowaniem

2015-12-04 15:20:37
Responsive image

98 proc. mikro i małych firm źle ocenia moduły do raportowania, udostępniane w ramach posiadanych systemów informatycznych – wynika z badania przeprowadzonego przez platformę MobilneRaporty.pl. Co determinuje aż tak słabe noty?

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: